Dagelijks onderhoud

Voor de gemeenschappelijke gebouwdelen coördineert Winter VvE groep het verhelpen van storingen. Door binnen vastgestelde kaders regie te nemen in het gehele proces worden keuzes zelfstandig gemaakt en wordt de VvE bij de uitvoering volledig ontzorgd. Door met vaste leveranciers te werken wordt gebouwkennis en binding met de VvE gecreëerd. Storingen worden daarmee sneller en efficiënter verholpen. Het melden van storingen kan eveneens via een QR code die aan de installatie of het appartementsrecht is gekoppeld. Via WhatsApp wordt de storing gemeld en foto’s en video’s van de storing worden meegestuurd. Via WhatsApp wordt gecommuniceerd en blijft de melder geïnformeerd over de voortgang van de storingsafhandeling. Het bestuur kan het gehele proces in Twinq volgen. 

Heeft u een reparatieverzoek?

Heeft u een reparatieverzoek of wilt u een productbestelling doen? Scan onderstaande QR code met een mobiele telefoon waarop ook WhatsApp is geïnstalleerd.

Bekijkt u deze pagina al met uw mobiele telefoon, klik dan op onderstaande QR-code om automatisch door te gaan naar het portaal.

Het proces is heel simpel:

  1. Voer je postcode en huisnummer in.
  2. Kies het juiste object (bijvoorbeeld je woning of een gemeenschappelijk deel).
  3. Vul je naam en mobiele nummer in.
  4. Selecteer een categorie.
  5. Volg de stappen verder via WhatsApp.

Via deze WhatsApp-chat houden we je vervolgens op de hoogte van de voortgang.

Bezoekt u deze pagina op uw mobiele telefoon?
Klik dan op deze link en dien direct een reparatieverzoek in.

Ontzorg uw VvE vandaag nog!

Maak een afspraak met Winter VvE groep voor het zorgeloos uitbesteden van het VvE beheer!